Mein Schiff 6

Her IMO number is 9753208 and MMSI number is 249660000. A new feature are the diamond suites large family staterooms and three.


Erlebe Den 833 Hamburger Hafengeburtstag Mit Der Mein Schiff 6 Mein Schiffberater

7 nights from December 12 2022.

. The vessel is en route to the port of Piraeus Greece. Time since arrival 1 d 3 hrs 9 min from AntalyaTurkey at 0800 h local time Time until departure 16 hrs 9 min to. Mein Schiff 6 Staterooms The ship is equipped with 1250 staterooms on 15 decks most of them with private balcony.

Starten Sie am Morgen mit einem Kaffee aus der Espresso-Maschine. Round trip fromto Dubai visiting 4 ports including Abu Dhabi Muscat and Doha. Mein Schiff 6 current position is at coordinates 3526068 N 2680986 E en route to Antalya.

The ship has 15 passenger accessible decks. Data according to itinerary. Our Mein Schiff 6 accidents.

Vessel MEIN SCHIFF 6 is a passenger ship sailing under the flag of Malta. TUI Mein Schiff 6 cruise ship deck plan shows a total of 1267 cabins for 2534 passengers double occupancy served by 1000 crewstaff. Die Kabinen der Mein Schiff 6 Innenkabine Unsere Innenkabinen bieten bis zu 4 Personen viel Platz zum Wohlfühlen.

Get the details of the current Voyage of. All schiff 6 staterooms offer as standard amenities 2 single beds 1 double bed bedside cabinets with drawers and reading lamp sofabed or 1-2 pullman beds smart hdtv satellite reception. Dubai and Emirates with Mein Schiff 6.

It was delivered to TUI Cruises in 2017. Mein Schiff 6 is the fourth and last ship in the Blue Motion series. Current position of Mein Schiff 6.

CruiseMappers Mein Schiff 6 cruise ship accidents incidents and law news reports relate to a 2700-passenger vessel owned by TUI Cruises. The vessel is en route to the port of Visby sailing at a speed of. Vessel MEIN SCHIFF 6 is a Passenger Ship Registered in Malta.

Main ship particulars are length of 295 m and beam. MEIN SCHIFF 6 The current position of MEIN SCHIFF 6 is at Aegean Sea coordinates 3759658 N 2393532 E reported 0 min ago by AIS. TUI Cruises 2022 itineraries of the cruise ship Mein Schiff 6 with homeports and ports-of-call including dates and times.

The current position of MEIN SCHIFF 6 is at coordinates 562307 N 122518 E reported 12 hours ago by AIS. Find out where the ship is sailing and future vessel. All vessels in this class were built by MEYER TURKU one newly built liner left our.

Discover the vessels particulars including capacity machinery photos and ownership.


Mein Schiff 6 Gast In Folge Eines Sturzes Vom Balkon Verstorben Kreuzfahrt Aktuelles


04klh Ml1j5 Km


Taufe Der Mein Schiff 6 Mit Spektakularer Lichtshow


Corona 1 500 Menschen Auf Kreuzfahrtschiff Vor Griechenland Gefangen Fehler Sorgt Fur Drastische Massnahme


Mein Schiff 6 Wird Umgeroutet Mein Schiffberater


Mein Schiff 6 Kreuzfahrten Schiffsbewertungen Und Deckplan


Neue Mein Schiff 6 Von Tui Cruises Kreuzfahrtspezialisten


Mein Schiff 6 Passenger Cruise Ship Schiffsdaten Und Aktuelle Position Imo 9753208 Vesselfinder


Hldcchggkojr1m


Mein Schiff News Das Erwartet Sie Auf Der Mein Schiff 6 Mein Schiff Blog


Mein Schiff 6 Kreuzfahrten Schiffsbewertungen Und Deckplan


Mein Schiff 6 Ostsee Mit Helsinki I 24 07 2022 11 08 2022


Mein Schiff 6 Dubai Kreuzfahrt Hotel Auf Den Seychellen Meereskreuzer


7 Mein Schiff 6 Ist Auch Unser Schiff Horst Mueller De


Mein Schiff 6 Tui Cruises


Mein Schiff 6 Bilder Fotos Von Bord Innenaufnahmen Tui Cruises Deckplan


Kreuzfahrten Mit Der Mein Schiff 6 Kreuzfahrten Ab Hamburg De

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel